Re: [Linux] fireFox'um calismiyor...

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 14:17:21 EET

Quoting ozgur gursoy <ozgurgursoy@netasistem.net>:

> Merhabalar,

> Dun gece ilk defa salt linux kurdum notebookuma. Mandrake 9.1 ve root
> ile login olduktan sonra internetten fireFox indirdim, kurdum (/root
> altina) tabii ki sonradan kullanici yaratinca bunu kullanamadi. sonra
> tekrar kurdum (bir oncekini kaldirmadan (nasil kaldirilacagini
> bilmedigimden)). bu defa /usr/local' e kurdum. calisiyordu dun gece
> normal bi sekilde. ancak bugun bilgisayarimi acinca calismadigini
> gordum. kde e calismaya calisiyor ama tik yok. tekrar mi kurmam lazim ?
> kendime linux' un en az windows kadar kullanici dostu olduguna
> [...]

Sanirim tar.gz paketini kurmaya calismissiniz.
Onun yerine bu[1] adresindeki Mandrake icin uyumlu olan RPM paketi kurmanizi
tavsiye ederim.
Paket, sahsen test edilip, kullanildi. Kurmadan once sisteminizdeki
MozillaFirefox'un silindiginden emin olun.

[1] http://mozilla.linux-sevenler.org/index.php?
option=com_remository&Itemid=0&func=fileinfo&parent=folder&filecatid=13

--
Arda Çetin
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org