[Linux] RE:notebook bılgısayara suse kurulum problemı

From: tolga@istanbul.edu.tr
Date: Sat 27 Nov 2004 - 13:35:16 EET

merhabalar

kurulumda cok standart bir ekran olarak tanir ve ona gore davranir bu
yuzden %90 hic bir problem olmaz ancak daha sonra monitoru ve ekran kartini
tam olarak tanir ve onu ayarlar sanirim orada bir problem olmus.

size tam olarak bir cevap veremem ama acildiktan sonra (ekranda goruntu
olmasa bile) ctrl alt - ve + tuslari ile ekran cozunurlugunu arttirabilir
ya da eksiltebilirsiniz. muhtemelen azaltarak bir ya da iki kez denedikten
sonra ekrana goruntunun geldigi bir cozunurluk bulabilirsiniz bundan sonra
YAST ile ekran ve ekran kartini yeniden ve mutlaka ayarlari yaptiktan sonra
test ederek ayarlamanizi oneririm.

ayrica grafik arabirimini ctrl alt backspace tuslari ile de yeniden
baslatabilirsiniz.

kolay gelsin
tolga