[Linux] plesk sorunu.

From: Dogan Tankisi (tankisi@gmail.com)
Date: Fri 26 Nov 2004 - 20:54:06 EET

arkadaşlar zoom x3 model modem kullanıyorum. modem swicthe bagli
swicth'tende 3 tane pcye baglantı gidiyor dhcpden ip alıyor makinalar.
benim ewde ise fedora core 1 + plesk yüklü dhcpden ip aldıgı icin
plesk local ip ile çalışmıyor makinanın telekomdan direk gelen statik
ipyi alması lazımki çalışsın. modemde half bridge denilen bi bölüm var
onu açtıgım zaman makina statik ipyi alıyor ama network'tekiler
intenete giremiyorlar.? ben bu pleski nasıl çalıştırabilirim?

--
Mobile : 0 536 36 49 101