[Linux] Re: fc3 dil problemi

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 10:07:54 EET

merhaba,

fc'de nasil oluyor bilmiyorum ama genelde setfont adli komut ile
konsol fontu belirleniyor (en azindan benim bildigim boyle)

ve yine default (ontanimli) kbd paketi ile soyle bir dosya geliyor:
/usr/share/kbd/consolefonts/lat5-16.psfu.gz
(dizin sizde farkli olabilir, ama dosya ismi ayni olmali)

(bence) simdi yapmaniz gereken /etc altindaki init betiklerinde
setfont satirini aratip (grep "setfont" -R /etc) setfont'a
girilen parametreyi lat5-16.psfu.gz olacak sekilde ayarlamaniz.

dedigim gibi fc3'de isler nasil yuruyor bilmiyorum ama, benim
bildigim kbd paketi ile gelen "setfont" ve "lat5-16.psfu.gz"
dosyalari sizin ihtiyaciniz olan seyler.

iyi calismalar