Re: [Linux] Fedora core 3 & Webmin

From: Dogan Tankisi (tankisi@gmail.com)
Date: Sun 21 Nov 2004 - 23:48:01 EET

port açık. ama ulaşamıyorum? ssh'a ulaşabiliyorum ama webmina
ulaşamıyorum acaba bu güvenlik ayarlarında firewallı etkinleştigin
zaman işte ssh ftp gibi hizmetlerin portunu engelleme gibi kutucukları
işaretliyoruz ya bide altında port ekle var ordan portunu eklememizmi
gerekiyor? ekiyecemde açılmıyor güvenlik ayarları konsoldanda nasıl
ekliyecegimi bilmiyorum.

On Sun, 21 Nov 2004 23:02:45 +0200, Bayram Tamer Gunes
<btgunes@gmail.com> wrote:
> Devrim GUNDUZ wrote:

Mobile : 0 536 36 49 101