Re: [Linux] Fedora core 3 & Webmin

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Sun 21 Nov 2004 - 23:23:29 EET

Merhaba,
Cümlenin kurulumu düşün olmuş ancak anlatılmak istenen http://www.webmin.com

Zoom X3 için ise:
Zoom Web arayüzünü açıp "Advanced Setup" ve o menü içindeki "Virtual Server" e tıklayın.
Public Port: 10000 (dışarıdan erişilecek webmin portu)
Private Port: 10000 (lokal ağ içindeki bilgisayarda çalışan webmin portu)
Port Type: TCP (Webmin yanılmıyor isem TCP kullanıyordu)
Host IP Address: 192.168.0.15 (Bu böleme içerde kullandığını IP'yi yazın)

Yukarıdaki bilgileri girip kayıt edin ve modemi reseteleyip tekrar deneyin.

--
Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu