Re: [Linux] qmail altında Spamassassin ve ClamAV

From: Serdar Aytekin (serdar-linux@eximinter.com)
Date: Fri 19 Nov 2004 - 23:14:33 EET

Merhaba,

perl-suid paketi qmail-scanner'in duzgun calisabilmesi icin gerekli.
Qmail-scanner suid bitine sahiptir ve suidperl ile calisir.

Bkz: http://qmail-scanner.sourceforge.net/FAQ.php

Bu paketi daha once kurmamissaniz kurun, clamav yada qmail-scanner'i
tekrar kurmaniz gerekmez.

Aslinda sizin hataniz su asamada sadece perl-suid paketinin yoklugundan
kaynaklanmiyor gibi gorunuyor, clamd.conf daki ilgili ayari ve
/var/run/clamav/ dizinin haklarini kontrol edin oncelikle, ancak perl-suid
paketinin eksikligide hatanin bir parcasi.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin