Re: [Linux] zoom 5510 sorunu

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 16 Nov 2004 - 01:48:31 EET

Ukalalik addetmezseniz bundan sonra modem alacak
arkadaslara bir tavsiyem var. Piyasada su anda farkli
markalarda ethernet modemler var. Fiyatlari gayet makul
ve yonetim arabirimleri cok karisik degil. Belki zoom kadar
populer degiller ama linuxta sorunsuzlar (ve diger os'larda)

Cnet
Linksis
vs

Saygilar
Umut Demirhan

A.Murat> Merhaba
A.Murat> Bende de 5510 var (dark case). Xoom'un teknik destegine yazdim, benden once de
A.Murat> yazilmis, cevap maalesef olumsuz. Arkadasin verdigi link 5510'un diger modeli icin
A.Murat> (yani beyaz kasa olan). Uzgunum...