[Linux] Mandrake 10.1 kurulum sorunu

From: ozdal34 (ozdal34@mynet.com)
Date: Sun 14 Nov 2004 - 19:23:05 EET

Merhaba sistemime mandrake 10.1 kurmak istedim ama boot edip kerneli
cikardiktan sonra

please wait proceeding

uyarısı cikiyor ve oradan ileriye gitmiyor.2. cd den boot ettiğimde biraz
dil secimine kadar ilerleyebildim ama yine takıldı.Aynı Cd baska
bilgisayarlara sorunsuz sekilde kurulum yapabiliyor,sanırım donanımsal bir
ayar yapmam gerekiyor. bana yardım edebilecek biri cikarsa mutlu olurum

kolay gelsin