[Linux] dbMail kullanan var mı?

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Sat 13 Nov 2004 - 00:55:26 EET

Suse 9.1'de postfix ve mysql ile dbMail kurmaya çalışıyorum.
Herşey yolunda göründüğü halde, gelen postalar mysql'e yönelmiyor.
Kurulum için derli toplu bir kaynak ta bulamadım.
(Sistemi çalıştırmayı başarırsam, kendim böyle bir kaynak hazırlayacağım.)
Araştırmaya ve denemelere devam edeceğim ama, damdan düşen birilerinin
tavsiyeleri makbule geçecek.

Ahmet Aksoy