[Linux] Acilista FSCK Iptal Etmek

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 03:47:36 EET

Merhaba,

Geçenlerde konusu geçmişti.. Slackware'de fsck'nın her 29 açılışta bir
yapılmasını nasıl engelleyebilirim acaba ? Ben istemeden fsck yapmasını
istemiyorum. /etc içindeki dosyalara baktım ama hiçbirinde konuyla
ilgili bir ibare göremedim. man fsck yaptım ama orada da yeterli bilgiye
ulaşamadım. Yardımcı olursanız sevinirim..

Bir de fsck yapacağım zaman sabit diskimin mount olmaması gerektiğini
söylemiştiniz. Ben genelde fsck'yı root dosya sistemim için
çalıştırıyorum. Linux çalışırken root dosya sistemini nasıl umount
edebilirim ki ? Illa bilgisayarı bir açılış CD'si ile açıp öyle mi
yapmam lazım ? Teşekkürler....

--
Alper KANAT
http://raptiye.org