Re: [Linux] Static IP

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 12:42:30 EET

Senol GULER wrote:

>Kesinlikle tavsiye etmem ben denedim sizin yapmak istediğiniz
>olayı.Sayın N. Ersen Bey'in de söylediği gibi Türk Telekom un ADSL ip
>bloğu bir cok yerde banlanmış durumda .
>
>Şenol GÜLER

ben de ADSL ile ugrasiyorum hala. sorbstan dynamic havuzda gorunen ip yi
sildirdim. tabii bunun icin sabit ipnin reverse kaydinin olmasi
gerekiyor. ttnetin serverlarinda reverse kaydi da adsl.ttnet...... diye
tanimli. ttnetin serverlarindan ipnizin reverse kaydini duzelttirmeniz
gerekiyor.
ancak su da var, gecenlerde yine statik ip li bir ADSL aldim. onun ipsi
212.156 ile basliyor ve dinamik havuzda gorunmuyor. ttnet artik isini
duzgun yapmaya mi basladi acaba? :)

--
Mesut Guler
Egemen Yazilim