Re: [Linux] Fw: Mod Referrer

From: Serdar Şahin (serdar@hebux.com)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 13:56:49 EET

Peki şöyle bir şey yapmam mümkün mü?

Şimdi sitemden bir mp3'u stream ediyorum. Hazır açık kaynak kodlu jinzora
denen bir php scripti kullanıyorum..
Script, play tuşuna basınca bir php kodu çalıştırıyor. Winamp çalışıyor.
Winamp o uri'yi çözüyor. Ve şarkıyı çalıştırıyor. Winamp'da file info'ya
baktığımda tam url'si gözüküyor mp3'un ve flashget tarzı programla
çekilebiliyor..

Benim istediğim winmap dışından gelen tüm istekleri redetsin sunucu. Sadece
winamp'a cevap versin. Bu mümkünmü? .htaccess ile belki mümkün olur.