Re: [Linux] Fw: Mod Referrer

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Mon 08 Nov 2004 - 19:17:40 EET

flashget'i engelleyemezsiniz. Flashget kendisini Internet Explorer
gibi gosteriyor ve indirdigi dosyalari da hangi dosyadan linki
varsa oradan gelmis gibi gosteriyor, yani referrer islemini
dogru bir sekilde yapiyor.

mod_rewrite kullanarak dogrudan yapilan baglantilari ya da
baska sitelerin sizin resim/dosyalarinizi linklemesini onlemeniz
mumkun.

Dedigim gibi, kullanicilar ile flashgeti ayiramayabilirsiniz.

saygilar.

Serdar> Teþekkürler.. Çözdüm ama flashget ile indirebiliyorlar..
Serdar> Benim amacým siteden linke týklamadýðý sürece nerden týklarsa týklasýn ,
Serdar> dosyayý indiremesin.. Bunu nasýl halledeceðim?
Serdar>
Serdar>
Serdar> ----- Original Message -----
Serdar> From: "Bulent Tatlidil" <bulent.tatlidil@gmail.com>
Serdar> To: <linux@liste.linux.org.tr>
Serdar> Sent: Monday, November 08, 2004 4:15 PM
Serdar> Subject: Re: [Linux] Fw: Mod Referrer
Serdar>
Serdar>
Serdar> mevuzunun anahtar kelimesi mod_rewrite olmali.
Serdar> referrer'lar ile ilgili oynamalar buradan yapilabilir.
Serdar> incelemek icin:
Serdar> http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/mod_rewrite.html
Serdar> http://www.engelschall.com/pw/apache/rewriteguide/
Serdar>