[Linux] evolution neden karakter kodlamasini otomatik tanimaz

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Mon 08 Nov 2004 - 16:17:38 EET

Merhabalar,
FC2 sistemde Evolution mail istemcisini kullaniyorum. Varsayilan
karakter kodlamasi iso-8859-9 ayarli. Ancak evolution gelen maillerdeki
karakter kodlamasini tanimadigindan (ya da ben bunu ayarlamayi
bilmedigimden) her yeni iletiyi okurken, eger karakter kodlamasi bir
onceki mailden farkliysa, karakter kodlamasini duzenlemek zorunda
kaliyorum. Bunu evolutiona yaptiracak bir yontem var mi?
Saygilarimla,
Bulent SENER