Re: [Linux] Fw: Mod Referrer

From: mustafa yilmaz (mustafa@ulukom.com.tr)
Date: Mon 08 Nov 2004 - 15:44:20 EET

Dosyalarını başlangıç klasörünü olduğu yere koyarsan olabilir.

örnek:
../
www.site.com <dir> ziyaretcinin girdiği klasör. index.html nin bulunduğu
adres.
dosyaların <dir> dosyalarını bulunduğu klasör.
link içinde index.html dosyasına ../dosyalarım/dosya1.zip şeklinde verirsen,
siten dışında kimse
dosyalarına ulaşamaz diye biliyorum.

Umarım bu sana bir fikir verebilir.

Saygılar,