Re: [Linux] SCSI aygıtlarının açılıştan sonra bulunması

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Mon 08 Nov 2004 - 11:41:06 EET

Scsi cihazinizin/kartinizin driver destegini module olarak verin,
acilis sonrasi # modprobe scsi_kartinizin_modul_ismi
seklinde bir komut isinizi gorebilir, lsmod ile de kontrol edersiniz.
Ben de scsi karti+ona bagli scsi cd surucuyu tembellikten
olsa gerek acilisa eklemedim uzun sure manuel olarak
bu sekilde kulllaniyor idim.

Bulent Tatlidil