Re: [Linux] Dosya Sistemim Goctu..! :((

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Fri 05 Nov 2004 - 00:43:08 EET

Merhaba,

On Fri, 2004-11-05 at 00:38 +0200, Alper KANAT wrote:
> Birşey daha sormak istiyorum. Benim yolladığım yazılarda Türkçe karakter
> sorunu mu oluyor ? Uludağ listelerinden yollanan mesajların çoğunda
> Türkçe karakter problemli gözüküyor bende yazılar.. Işin acayibi saçma
> sapan karakterlerler çıkıyor ı işareti y gibi değil de daha acayip bir
> şekilde çıkıyor..

Türkçe karakter sorununuz yok, en azından ben sorunsuz okuyabiliyorum.

> LKD listesinde de ilk kez gördüm. Acaba ThunderBird'de mi bir problem
> var ? Ayarlarımı ne yapmalıyım ya da ? Teşekkürler tekrar..

Unicode (UTF-8) kullanıyorum gönderdiğim iletilerde. Kullandığınız
yazılım, gönderdiğim metinlerin header'ları arasındaki tanımlara saygı
duyarsa ve UTF-8 göstermeyi becerebilirse sorunsuz okuyabileceksiniz
sanırım.

Ä°yi geceler,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/