[Linux] Dosya Sistemim Goctu..! :((

From: T-u-N-i-X (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 04 Nov 2004 - 15:09:56 EET

Merhaba,

Dün akşam bilgisayarım sorunsuz çalışıyordu. Sonra bilgisayarı kapattım
ve yattım. Sabah kalkıp da bilgisayarımı açtığımda açılış mesajları
arasında /dev/hda6 (/ partition) daki ext3 sistemde hata olduğunu,
fschk'nin yapılacağını söyleyip disk check başlatıyor.

%73,3 'e geldiğinde aniden duruyor ve yapılamadı diyip bazı hatalar
veriyor ve CTRL-D ile root haklarıyla giriş yapın ve hatayı düzeltin
falan diyor. CTRL-D'ye bastığımda direk bilgisayarı tekrar başlatıyor.
Hiçbir şekilde müdahele edemiyorum sisteme.. Sabit diskimde bozuk kesim
hatası olmasından korkuyorum açıkcası..

Dosyalarımı nasıl kurtaracağımı düşünüyorum. Linux'u tekrar kurmak falan
sorun olmaz da dosyalarımı kurtarmam gerekiyor. Lütfen yardım edin,
sorun ne olabilir, bu tür durumlarda dosya sistemini nasıl
düzeltebilirim ? Teşekkürler..