RE: [Linux] kernel panic

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 04 Nov 2004 - 08:37:32 EET

Hmm, az bilgiyle ortaliga savuralim bakalim bir seyler...

- Sizin /var ve /home dizinleriniz bu "hdd" icinde mi?
- Onu nereye aktarmayi dusunuyorsunuz?
- Yanina ikinci bir disk mi eklediniz?
- Eger oyleyse bu ikinci diskin ismi ne ola ki?
- Knoppix "readonly" olarak "mount" etmis olabilir, kontrol ettiniz mi?

Bu sorulara cevap verir misiniz...

Saygilar.