Re: FW: İlt: [Linux] KOSGEB DESTEKLİ ÜCRETSİZ LINUX EGİTİMLERİ

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Wed 03 Nov 2004 - 12:01:11 EET

Üç konuda görüş bildirilmiş.

- "1" konusunda bir yanlış anlama olduğunu düşünüyorum. KOSGEB'in
danışman havuzuna girmek için onca çabayı gösteren hiç kimse ardından
illegal bir şey yapmaz.
- "2"den emin değilim, KOSGEB desteklerinden yararlanma şansının
vurgulanmasında sakınca yok bence. Müşterinin yararına olan her şeyi
duyurabilirsiniz. İlanda müşterinin KOSGEB desteği varsa yararlanacağı
belirtilmiş. Yoksa da başvurabileceği ortada. Kesin kabul alır denemez
ama bu olanaktan bahsetmekte hiç sakınca yok.
- "3"e gelince, evet uzun bir evrak süreci var. :-( Hele Türkiye'de 6 ay
sonrasını görmek zorken bir kaç yıllık iş planı yapmak genelde sadece
evraklar yerini bulsun diye oluyor. Çok az sayıda KOBİ'nin ürün
geliştirme süreçleri 3 yıla yayılabilir.

Sevgiler.

Bora.