Re: [Linux] KOSGEB DESTEKL] \CRETS]Z LINUX EG]T]MLER]

From: fatih (fatih@bugdot.com)
Date: Tue 02 Nov 2004 - 17:43:11 EET

evt Bora beyin bahsettigi gibi islemler yuruyor. Ancak kosgeb uyesi olmadan
boyle bir egitime basvurdugunuzda egitim sonunda size basvuru belgeleri
veriliyor ve kosgeb'e uye yapiliyorsunuz.
Kisacasi ya siz direk gidip uye oluyorsunuz. yada egitime basvurup o sekilde
uye oluyorsunuz. burada uzerinde konusulan ucretsiz egitimler oldugundan
islemler cok fazla detayli degil.
saygilarimla