[Linux] KOSGEB DESTEKLİ ÜCRETSİZ LINUX EGİTİMLERİ

From: Ayhan BARIS (abaris@oyaktur.com.tr)
Date: Tue 02 Nov 2004 - 14:17:01 EET

GELECEK İÇİN BIZE KATILIN...
KOSGEB DESTEKLİ ÜCRETSİZ LINUX EGİTİMLERİ

KOSGEB (Küçük ve Orta Ölçekli Sanayi Geliştirme ve Destekleme İdaresi
Baskanliği) tarafından, kümeleme çalısmasina katılan işletmelerin ve
girişimcilerin; yurtiçi-yurtdışı pazarlarda rekabet edebilir düzeye
gelmelerini temin etmek amacıyla, modernizasyon, yeni ve ileri teknoloji,
teknoloji adaptasyonu gibi konulardaki bilgi ve becerilerini geliştirme
ihtiyaç ve taleplerini karşılamak üzere karşılıksız olarak eğitim hizmet
destekleri vermektedir.

Bu amaçla, eğitim için uygun standartlarda altyapı, ve donanıma, yeterli
düzeyde eğitim kadrosu ve olumlu referanslara sahip ve ''KOSGEB Egitim
Kuruluşları Veri Tabanı'' ' na dahil edilmiş olan DEYTEK San. Tic. Ltd. Sti.
,konusunda uzman eğitim kadrosu ile ''Linux Sistem Yöneticisi'' konusunda
ücretsiz kosgeb destekli eğitim vermektedir. Her yönüyle bilgisayarınızda
tam bir güvenlik sağlaması, açık kaynak kodlu bir yazılım olmasi ve ücretsiz
bir işletim sistemi olusu ile tercih edilen Linux eğitimlerimiz
başlamıştir.Bu eğitimlerden yararlanabilmeleri için firmaların kobi
olmalari;
. 1-150 arasi sigortalı çalisanı,
. üretim yapılması(Ör:bilgisayar firmaları için yazılım yapıyor olması) ön
şarttır.

http://www.deytek.net/onlinebasvuru.php

PE 100 LİNUX KULLANICISI & 21 saat
PE 110 LİNUX TEKNİK DESTEK UZMANI & 30 saat
PE 200 LİNUX SİSTEM YÖNETİCİSİ & 60 saat
PE 250 LİNUX SİSTEM GÜVENLİK UZMANI & 30 saat
PE 310 OFİS KULLANICISI (open office) & 24 saat
PE 400 LİNUX VERİTABANI YÖNETİCİSİ EĞİTİMİ & 39 saat
PE 420 AÇIK KAYNAK WEB PROGRAMCISI (zope ve python) & 72 saat