[linux-baslangic] Re: fedora core 2 yavasligi! celeron 266 gibi!

From: Kaya Buyukcelen (kaya@buyukcelen.com)
Date: Mon 31 May 2004 - 16:49:45 EEST

Selam Devrim,

celeron 266 gibi demi=C5=9Ftim. benim sistemim 2ghz.

acilista "isdn,sendmail,nfslock,pcmcia, hpoj, cups" servislerini
baslatmadim. biraz rahatladi fakat sistem devamli kilitleniyor.

evolution un yeni mail yaz penceresi bile arada bir kilitleniyor bi sure
sonra geri geliyor... (hizli hizli yazinca oldugunu farkettim...)

ne yapabilirim? kurulumda mi bir hata yaptim acaba?

sevgiler,
kaya buyukcelen.=20

31-05-2004 Pazartesi g=C3=BCn=C3=BC saat 15:48 sular=C4=B1nda, Devrim GUNDU=
Z dedi ki:
>=20
> Bu listeden cikmak icin
subscribe"> tiklayiniz</a>
>=20
>=20
>=20

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin