[linux-baslangic] Otomatik mount işlmi

From: Mustafa BIYIK (ESIS) (mustafa.biyik@esis.com.tr)
Date: Mon 31 May 2004 - 11:30:55 EEST

Merhabalar,

Ben Mandrake 9.2 kullanıyorum yapmak istediğim şu... Makinamı her boot
ettiğmde home dizini altına açtığım (kullanıcı ev dizini olmayan) klasörleri
belli kullanıcıların mnt dizinin mount etmek... böylece dışarda ftp ile
bağlanan kullanıcıla direkt kendi ev dizinlerine bağlanabildiklerinden mnt
aldındaki mounty edilmiş dizinelerede ulaşabilsinler.. bu benim aklıma gelen
yol belki sizin önerebileceğiniz başka bir yöntem vardır.

Yardımlarınız için teşekkürler

Mustafa BIYIK