[linux-baslangic] Re: Creative Audigy ve Mandrak10

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Mon 31 May 2004 - 00:30:53 EEST

 www.google.com/linux Turkce sayfalarda arama yaptirinca ilk cikan sonuc:
http://www.linux-sevenler.org/hardware?wid=198&func=viewSubmission&sid=106
Belki dokuman bir fikir verebilir ve diger aramalarla sonuca
ulasabilirsiniz.
Kisaca modprobe snd-emu10k1 ile modulu yuklemeyi deneyin ardindan (lsmod
ile gelen listeden snd-emu10k1 i gordukten sonra) /etc/modules.conf
dosyasina alias snd-card-0 snd-emu10k1 yazmayi deneyin.
Kolay Gelsin..

 On Sun, 30 May 2004, ihsan can wrote:

> Merhaba arkadaşlar benim Mandrake 10 (Çekirdek 2.6) linux sistemim bir
> türlü creative audigy ses kartımı tanımadı fakat
> Mandrake9.1 ile yani 2.4 çekirdek ile gayet düzgün
> çalışıyorduacaba bir güncellemesi veya yapabileceği
> herhangi bir şey varsa lütfen haber verin.....
>
> Teşekkürler...

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin