[linux-baslangic] Re: Fc2 ve linuxant drv

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sat 29 May 2004 - 17:27:52 EEST

> fc2 kernelindeki 4k stackla bazi drvler calismiyormus bunu 8k yapacak
> bi patch yuklenmeliymis falan filan. stack daki bu 4k 8k meselesini
> merak ettim. 4k sorunlu ise neden 4k olarak piyasaya cikti ki?

 Sorunlu olan 4K stack degil, suruculer.

 Cekirdek 4K stacklerle calismaya ayarlandiginda bazi "binary,
opensource olmayan, hede hodo" suruculer bu cekirdekle calismayi
beceremiyor.

 Cozum olarak da ya surucuyu degistireceksiniz, ki opensource olmadigi
icin bunu yapamazsiniz firmanin keyfini bekleyeceksiniz, ya da 4K stack
kullanmayacak sekilde cekirdeginizi yeniden derleyeceksiniz (ya da
derlenmisini sisteme kuracaksiniz).

 Keske donanim ureticileri ilgili specleri vermekte bu kadar cocukca
davranmasalar da parasini odedigimiz donanimlari rahat rahat
kullanabilsek.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens