[linux-baslangic] Yavaslik sorunu

From: Mustafa (m.oz@mynet.com)
Date: Sat 29 May 2004 - 10:10:25 EEST

yakalsik bir haftadir gelecek bireysel 3.0 kullaniyorum.ama cok yavas
calisiyor. o kadar yavas ki cildirmak uzereyim. nerdeyse windowsa
donecegim. bilgisayarim p3 550mhz 64 mb ram. bildigim kadariyla bu
ozelliklerle iyi calismasi gerekiyor. ram biraz az ama bu kadar
yavaslatmamasi gerekiyor. swap alanim 500 mb... yeni bir kullanici
oldugumu gozonune alarak yardim ederseniz mutlu olacam. lutfen acil
yardim.... tesekkurler.
Mustafa Öz
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin