[linux-baslangic] Pear hatası

From: nazgul (linux@hebux.com)
Date: Fri 28 May 2004 - 13:00:35 EEST

Merhabalar
Sistemde pear yüklü olmasına rağmen aşağıdaki hatayı alıyorum. Başka bir uygulamada çalıştırdım ondada aynı hatayı aldım. Pear directorsi gösterdiği yerde ama çlışmıyor. Önceden çalışıyordu sunucuda yaptığım bir değişiklik neden oldu sanırım. Ayrıca javascriptleride çalıştırmıyor hata veriyor.
www.salvax.com/crm
admin
123456
ile giriş yapabilirsiniz. Müşteriler bölümünde excel olarak çıktı almayı deneyin ve görün. Ayrıca girişlerde de javascript hatası veriyor..
http://crm.it-combine.com/ adresinden çekip bakabilirsiniz. Buraya sıfır kurdum biraz once yinede çalışmadı ama başka sunucuda çalışıyor..

Şimdiden teşekkürler..

Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /home/httpd/vhosts/salvax.com/httpdocs/crm/Writer.php on line 34

Fatal error: Failed opening required 'PEAR.php' (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/httpd/vhosts/salvax.com/httpdocs/crm/Writer.php on line 34

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin