[linux-baslangic] Tek komutla mail yollamak

From: Serbülent ÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Fri 28 May 2004 - 09:30:16 EEST

Merhaba,

Benim man sayfalarında bulamadığım
(yada gözümden kaçan bir sorunum var).
İsteğim
tek bir komutla bir dosyayı mail yollamak yani
mail_agent -parametre ... -parametre konu -parametre
dosya_adi xxx@yyyyy.com.tr gibi bir komut
verdiğimde mailım otamatik olarak gitsin
istiyorum. mail ve mutt ile beceremedim yada
birşeyleri gözden kaçırdım. Her ikiside
maili göndermeden kendi editörlerine düşüyorlar.
Eğer bu konuda bir komut yoksa bir script de
işimi görür. Şimdiden teşekkürler

=====
BE THE SOURCE WITH YOU