[linux-baslangic] Re: kota ayarları

From: Serbülent ÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Thu 27 May 2004 - 12:52:06 EEST

Merhaba,

Ben grup kotasını nedense çok
sağlıklı
çalıştıramadım.
Webminde mail_users diye bir grup açtım ve
kullanıcıları buna ekledim.Grup için
limitleri belirledim ancak sftp ile dosya transferinde
kullanıcı bu kotayı aşabiliyor.
Ancak kullanıcının kendisine ait bir
kota olursa dosya tranferi
sınırlandırılıyor.

İkinci olarakda bir şeyi merak ediyorum.
Kullanıcılar soft kota limitlerini
aştıklarında onlara bir uyarı mail
gitsin istiyorum. Bunu nasıl bir sistemle
yapabilirim ? Cevaplar şimdiden için
teşekkürler.

=====
BE THE SOURCE WITH YOU