[linux-baslangic] Arka Planda Calisan Program

From: Duygu Idemen (ipatya@bonbon.net)
Date: Thu 27 May 2004 - 19:28:40 EEST

Merhaba arkadaslar,

Bilgisayarimi her actigimda kopete otomatik olarak aciliyor ve ne bir
simgesi ne de calistigina dair belirti gosteriyor. ps -x'te kopete'yi
calisir vaziyette buluyorum her defasinda.Simgesi de gorunmedigi icin
kalkip kapatamiyorum sadece kill yapiyorum.Sistemden kaldirip tekrar
yukledim ama gene ayni sey oldu,acilirken yukleniyor ve gizleniyor bir
yerde.Bu ve bunun gibi acilista yuklenen programlari hangi dosyadan
kontrol edebiliriz?

Saygilar sevgiler..

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin