[linux-baslangic] Re: FW: Mdklinux Flash NWL: Mandrakelinux 1 0.0 Official ISO images ar e available!

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Wed 26 May 2004 - 11:58:23 EEST

26-05-2004 Çarşamba günü saat 11:42 sularında, Ali Erdinc Koroglu dedi
ki:
> Merhaba,
> ftp://ftp.tubitak.gov.tr/Linux/distributions/Mandrakelinux/official/
> Boşuna yurt dışı çıkışlarını kullanmayalım derim ben kendimce :)

Kendinizce diyebilirsiniz tabii.Linux.org.tr yonetimi ve Ulaknet
yonetimi onceden soyleseydi mdk isolari su adreste hazir diye,biz de
mesgul etmemis olurduk yurt disi hattini.

Nedense bazilari ORGUTLENME ve KOORDINASYON deyince sadece Ankara
cevresini anliyor o da ayri konu.

Orhan Berent

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin