[linux-baslangic] Babylon muadili

From: isa necat (isanecat@hotmail.com)
Date: Wed 26 May 2004 - 09:39:32 EEST

Arkadaşlar
Babylon tarzında çalışsan bir sozluk arıyorum. Google dan aratınca Wordtrans
veya Qtrans gibi programların oldugunu gördüm. Fakat bu sitelere gittiğimde
linklerin bozuk oldugunu gördüm ve yükleyemedim veya İspanyolca birtakım
talimatlar vardı. Mandrake 10'da bu tarz çalışan bir program
biliyormusunuz. Hazır CD'mde varsa oradan kurayım. Veya internette nereden
bunu temin edebilirim.
Şimdiden teşekkürler.
Necat