[linux-baslangic] Rv: Kabuk Programlama..

From: Bora (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Tue 25 May 2004 - 18:12:13 EEST

Merhaba,

Diskteki alana bakan ve gerekirse son yedegi silen bir script'i cron a
ekleyerek bunu yapmak mumkun. Biraz net i kurcalayinca asagidaki adreste bu
tur bir sey yapan bir script kodu buldum.

http://alphageek.dyndns.org/linux/script-feh/rotate-backups

Herhalde sizin icin uygun bir baslangic noktasidir.

Bora Gungoren
Portakal Teknoloji.