[linux-baslangic] Re: browser kurulum problemi

From: Ekin Meroglu (ekin@fisek.com.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 13:48:05 EEST

Merhaba;

Sat, 22 May 2004 09:56:57 -0700 tarihinde
Tugrul Karayel <tugrul@med-ya.com> yazmis:

> Arkdadaslar yaklasik 2 haftadir linux kullanmaktayim.VectorLinuxSistemle gelen firebird browserini bir turlu calistiramadim, Bende internetten tekrar indirdim ancak bu kurulumu acamiyorum. Dosyanin ismi ( firebird-xft-0.6-i386-tgz.1) TAR acma komutlari ile de denedim ama bir yarari olmadi. Sorunun cozumu ne olabilir ? Iyi calismalar...

VectorLinux, slackware tabanlı bir dağıtım, .tgz dosyaları ise slackware binary paketleri. (tgz.1 ise sanırım siz dosyayı iki kez indirdiğiniz için rename olan dosya) bunları kurmak için
installpkg veya updatepkg (daha once kurulmuş bir paketi güncellemek için)
programlarını kullanabilirsiniz.

Bu arada, kurmaya çalıştığınız yazılım oldukça eski, o versiyonu kullanmak için özel bir sebebiniz yoksa 0.8 versiyonunu tavsiye ederim, tabii bu arada ismi de değişti, FireFox oldu..

http://www.mozilla.org/products/firefox/

İyi Çalışmalar,
eki.
ekin@fisek.com.tr
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin