[linux-baslangic] Re: linux o kadar saglam ve kararli mi?

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 09:19:44 EEST

        Merhaba ;

        Belki sorunuza cevap olur, ben evdeki makinamin uptime rekorumu
soyleyeyim 0 gun. Ama linuxla alakasi yok, memory'de bozuk bitler oldugunu
biliyorum, ayrica guc kaynagimin (kesintisiz guc kaynagi degil!) bir dergi
tarafindan yapilan testte en kotulerden biri oldugu ima edilip
patlayabildigi soyleniyordu. Butun bunlar yetmiyormus gibi evdeki elektrik
sikca 250 volta cikiyor.

        Sizce linux bu ortamda calismamakta ne kadar haksiz. Ote yandan
iyi bilgisayarlarda aylarca cok fazla yukte cokmeyen linuxlar gordum.

        Cem Ahmet MERCAN

--- Sun, 23 May 2004 tarihli iletisinde Özgür YILDIRIM soyle diyordu:

> Peki linux bu kadar uzun süre sorunsuz çalışıyor ama ben neden doğru düzgün
> yararlanamıyorum?
> Daha önce KDE kullanırken belirttiğim sorunlara ek olarak Gnome masaüstüne
> geçtiğimden beri de kapatırken "Ayarları kaydet" dersem yandım bilgisayar
> kapanmıyor ve hiçbir klavye hareketine yanıt vermiyor...
> (bu arada bazı sorunları da saymadım. KMail'in adres defterine hiçbir şey
> yazamamam, yeni bir "Kimlik" ekleyemem gibi...)
>
> Sevgiler, saygılar...
> Özgür
>

> Paz 23 May 2004 21:23 tarihinde şunları yazmıştınız:

> [...]
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin