[linux-baslangic] webserver ve oyun

From: ali (ali_boyac@yahoo.com)
Date: Sun 23 May 2004 - 22:19:15 EEST

merhabalar

apacheyi hallettim ama mysql e bağlanamıyorum.mysql e nasıl bağlanırım.phpmyadmin nasıl kurarım.

unreal turnement2003 ü kurdum cd sinden ama çalışmıyo. GLX diye bir hata veriyor.
ekran kartım geforce4 mx440. daha önce nvida ile sorun olduğunu duymuştum. acaba undanmı? bu nsorunu çözüp nasıl oynayabilirim?

linux üzerinde çalışabilecek başka kaliteli oyun varmıdır? varsa nasıl temin edilir?

çok teşekkürler.