[linux-baslangic] gentoo - dell d500 - X cozunurluk

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 23 May 2004 - 17:14:09 EEST

Merhaba,

Gentoo'yu Dell D500 uzerinde epeydir kullaniyorum ancak
coktandir farkettigim bir sorunu coozemedim, sormam gerek.

KDE ile Gentoo'yu kullanirken pixeller sanki olmasi gerekenin iki kati
buyuklukte gibi gorunuyor. Yani pixel doubling gibi bisi yapiyor.
kernelde oyle bisi gormustum sanki diye kernel configi yerle bir ettim
ama bulamadim... Bunu nasil giderebilirim?

Slackware altinda kullandigim XFree86 config dosyasini aktardim
gentoo'ya ve biraz modifiye edip kullaniyorum. 855patch de yaptim
ekran karti memorysi icin. Ama pixeller yine de kocaman...

Neden olabilir?

Saygilar.
Umut Demirhan

dangerous content, and is believed to be clean.