[linux-baslangic] xwindow ve kde

From: Onur Oner (oneronur@yahoo.com)
Date: Sat 22 May 2004 - 08:54:51 EEST

Selamlar,

Benim sorunum, bilgisayarimda redhat 9 yuklu ama
sadece konsoldan calisiyor xwindow ve birlesenleri
yuklu degil.Cd'den yuklemek istiyorum ama bir suru
paket var ayrica xwindow icin ozel bir paket
goremedim.Xwindow ve kde'yi nasil hangi komutla
yukleyebilirim
Ayrica bilgisayarin hergun saat 21:00'da kendini
kapatmasini istiyorum bunu crantab'e hangi komutla
yazabilirim

Tesekkurler
Onur Oner
Mimar