[linux-baslangic] Re: Disk yedegini alma

From: \\\ (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Fri 21 May 2004 - 10:30:39 EEST

 Bu sekilde bir yedek alma zamandan,yedek alinacak alandan ve de guvenlikten
odun vermek anlamina gelebilir.Boyle bir yedegin almasida yuklemeside cok uzun
surecektir.Saklamak icin gereken alan,yedek alma sonrasinda GNU/Linux
dagitiminin bulunan aciklari belli basli sorunlar olarak dusunulebilir.
Belki sadece gerekli gorulen dosyalar yedeklenip sonrada yeni kurulan dagitima
yuklenebilir.
Ya da http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/yedekleme_120204.sxi adresine
bakilabilir.
Kolay Gelsin..