[linux-baslangic] Re: ldap.secret

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 20 May 2004 - 22:09:58 EEST

merhabalar....

ben de ekleyeyim:)

nsswitch.conf dosyasinda files ldap nis vs islemlerin sirasini belirtir.Birinde
yoksa digeri gibi..tabii sizin istediginizi yapmak icin ldap.secret dosyasi
kullanmaniz zorunlu degil bunu da belirteyim.

Using LDAP for Linux Authentication kelimelerini googled yapin.

iyi calismalar,
Erhan Ekici

Quoting Serdar KÖYLÜ <serdarkoylu@fisek.com.tr>:

> Selamlar..
>
> Gizemli bir cevap yazayim da, olsun bir seyler..
>
> Fanilerin login islerinden sorumlu muessese, Name Services olarak
> bilinir. Linux varsayilan bir name service tanimi yapmaz. Ama, mevcut
> servisler nsswitch.conf uzerinden ayarlanabilir.
>
> Budur derim ve yemege giderim binaenaleyh..
>
> Saygi ve sevgiler..

> yeterli.

> encrypt

> basin

> href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">
> tiklayiniz</a>

> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin