[linux-baslangic] Re: klavye tuslari

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Thu 20 May 2004 - 00:44:13 EEST

 Klavyeyi degistirip deneyebilir misiniz?Aklima klavyenin bozuk olma
ihtimali geldi.(alt tusu ya da f2 tusu bozulmus olabilir ya da tam verimle
calismiyordur)
Hangi dagitimi kullaniyordunuz?(Soylediyseniz unutmus olabilirim)
Kde de calismayan alt+f2 kombinasyonu,gnome da calisiyor mu?KDE versiyonu
nedir?
Kde ayarlarindan klavyenizin ayarlarini kontrol edebilir misiniz?
Son olarak ctrl+alt+f2 (f1,f3,f4 vs olabilir) ye bastiginizda konsollara
dusebiliyor musunuz?
Sorunun duzelmesi dilegiyle...

 On Wed, 19 May 2004 b0113014@hacettepe.edu.tr wrote:

> Evet KDE ortamında calismiyor. Google baktim tatmin edici seyelr
> bulamadim. Tesekkurler Umit...
> Bu listeden cikmak icin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin