[linux-baslangic] Re: telnet

From: Murat (selam@kaynet.net)
Date: Wed 19 May 2004 - 17:32:43 EEST

telnet ile baglanırken ornek olarak murat kullanıcısı ile baglanıyorum
sonra su parametresini yazdıktan sonra root parolasını giriyorum. ve tum
yetkilere sahip oluyorum

amacım murat kullanıcının su yazmadan root yetkilerine sahip olması.
etc/passwd de gerekli ayarları yaptım ancak yine su- yazdıktan sonra tüm
yetkilere sahip oluyorum.

bilmem anlatabildimmi ?