[linux-baslangic] Re: Philips ToUcam PCVC 820K

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 19 May 2004 - 13:24:06 EEST

On Tue, 18 May 2004 18:12:09 +0000
"isa necat" <isanecat@hotmail.com> wrote:

> Arkadaslar,
> Makinamda Mandrake 10 yuklu. 'Philips ToUcam PCVC 820K' marka Web
> kameram var. Fakat mevcut donanim listesinde bu kamera yok. Philips CD
> sinde Linux driver'i vermemis. Fakat ben bu kamerayi aldigimda XP
> kullaniyordum. Google'dan da baktim ama doyurucu bir dokuman ve driver
> bulamadim. Makinaya bu kamerayi tanitabilmem icin yardim etmenizi rica
> ediyorum. Simdiden tesekkur ederim.
> Saygilarimla.
> Necat

 Kameraniz ov518 tabanli bir kart. Dolayisiyla genelde philips lerde
kullanilan pwc/pwcx modullerle calismiyor.

 http://alpha.dyndns.org/ov511/cameras.html

 adresinden detayli bilgi alabilirsiniz. Yanlis hatirlamiyorsam mandrake
de gerekli dosyalar hazir kurulu geliyor.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens