[linux-baslangic] başlamak için...

From: Mustafa (m.oz@mynet.com)
Date: Tue 18 May 2004 - 19:56:15 EEST

 iyi akşamlar. şu anda win98 kullanıyorum.(kahretsin...) linux kurmak ve
öğrenmek istiyorum. daha once bir kere gelecek linux 2.0 kurdum.ama modemi
tanıtamamıştım( conexant generik hcf 56k).. şimdi de tedbirli davranmak
istiyorum. hangi dağıtımı önerirsiniz? genelde red hat'in övüldüğünü duydum
ama hiç bir fikrim yok. su anda elimde chip dergisinin vermiş oldugu gelecek
2.0 var. başlamak için uygun mu? bir de sistemeim yeterli mi bilmiyorum.
pentium3 550 mhz 64 mb ram, 10 gb hdd, onboard ekran ve ses kartı. sizce
yeter mi? yardımlarınız için şimdiden çook tesekkur ederim. Mustafa ÖZ
(Anadolu lisesi öğrencisi)
Mynet Erişim Eko![1] Yıllık sınırsız internet bağlantısı için günde 150 Bin
TL’den az ödeyin!

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=8710&url=http://erisim.mynet.com/ispProducts2.asp
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin