[linux-baslangic] SuSE 9.1 kurulum sorunu

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Tue 18 May 2004 - 16:10:30 EEST

Merhabalar
Suse 9.1 kurulumu sırasında 4.cd de control-center1.4.5.0.57
kurulamadı.sonradan denedim yine olmadı netten indirdim src.rpm dosyasını
prm -ivh , rpm - -Uh , rpm -F vs.. bütün türevleri denedim ama %100 diyor
ama kurmuyor. YAST2 ile denedim 4. cd yi tak diyor cd den kurmaya çalışıyor.
cd yerine locak dizini gösterdim dosyanın yerini belirttim yine olmadı. bu
sorun control-center haricinde bi başka dosya ile alakalı olabilir mi
bilgisi olan yada başına gelen oldumu. Aksi halde Erdoğan abinin yakasına
yapışacam :)

İyi çalışmalar
Suha Çelik

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin