[linux-baslangic] OpenOffice

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Mon 17 May 2004 - 14:18:10 EEST

Merhaba,
Konu OpenOffice'den açılmışken ben de bir soru sorayım.

Acemi bir Linux'cuyum ve hafta sonu şenlikten aldığım gazla uzun süredir ilgilenemediğim Llinux'la tekrar uğraşmaya başladım. Şenlik bu açıdan da başarılı oldu. :-))

Gelecek Linux yüklü makinamda OpenOffice'i root olarak kurdum. Buradaki başlangıç menüsünde bu programlar görünüyor ve kullanabiliyorum ama kendi kullanıcımda menüde herhangi bir kısayol yok. Kurulu olduğu dizinden çalıştırınca da bir hata verip kapanıyor.

Bu konu hakkında bir doküman bulamadım. Liste arşivine de erişemiyorum. Bir sorun var galiba...

Aslında daha genel bir soru olarak; bir program kurarken root olarak mı kurmalıyım ve nelere dikkat etmeliyim? sorusunu sorabilirim.

Bu konudaki belgelere nerede vardır? belgeler.org'da bulamadım.

Elimin altında böyle bir kaynak olursa sorunları daha hızlı çözebilirim.

Herkese sevgiler saygılar..

Özgür

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin