[linux-baslangic] Re: Mozilla ve Java kurulumu

From: Murat Barış ÜNAL (mbunal@bugsbilgisayar.com)
Date: Mon 17 May 2004 - 05:09:12 EEST

Merhaba

Firefox ve thunderbird derlenmis halde arsivlenmisler. Firefox veya
thunderbird ikonlarina tiklayinca calisiyolar. Bunlari sisteme kurmak =
icin
bende urastim biraz. Fedoranew.org da thunderbird icin bir dokuman vardi =
onu
fire fox icin denedim oldu gibi amma tam deil. www.fedoranews.org =
adresinde
thunderbird kelimesini aratirsaniz mutlak bulurunuz.=20

Herkese kolay gele