[linux-baslangic] Mozilla ve Java kurulumu

From: Emre Candan (emrecandan@superposta.com)
Date: Mon 17 May 2004 - 02:28:07 EEST

Iyi gunler
Oncelikle liste arsivlerinde gordugum kadariyla buna benzer sorular var ama
maillerin kendilerine ulasamadim.
Mozilla Thunderbird ve Firefox u indirdim. tar.gz seklinde bunlari sisteme
nasil kuracagim? Tum kullanicilarin gorebilcegi sekilde. Thunderbird arsivi
acinca direk calisiyor ama firefox un calistiramadim bile.

Ayrica java.sun.com dan da javaSDK 1.4 kusuru indirdim bin dosyasi. onu da
nasi kuracagimi soyleyen olursa sevinirim.

Simdiden tesekkurler.

[IMG][1]

--- Links ---
   1 http://ads.superonline.com/click.ng/c1=35&c2=3502&c4=003&c5=001

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin